Smernice za naročilo oglaševanja

1. Področje uporabe teh smernic

Naslednja določila urejajo pogodbeno razmerje med strokovnjaki (poslovne stranke), in kvadrat.si (v nadaljevanju »kvadrat«) v zvezi s plačanimi reklamnimi naročili in služijo kot dopolnitev kvadratovih splošnih »Smernic za plačljive storitve«, razen če se stranki pisno dogovorita drugače.

Oglasno naročilo je plačana zahteva poslovnih strank za umestitev enega oz več oglasnih gradiv na nepremičninskem portalu kvadrat, bodisi prek spletne strani www.kvadrat.si, mobilne aplikacije kvadrat ali druge publikacije.

2. Dodelitev, sprememba in prekinitev/cena

Stranke morajo potrditi dodelitev, potrditev, spremembo in začasno prekinitev oglasnega naročila v pisni obliki (poslovni naročnik/kvadrat), pri čemer zadostuje elektronska pošta za izpolnitev zahteve.

V primerih, ko naročila ne izda neposredno poslovna stranka, temveč preko oglaševalske agencije – vendar brez predložitve pisne izjave poslovne stranke, pravno zavezujoče pooblastilo oglaševalske agencije, da deluje v njenem imenu – se pogodba s kvadratom sklene neposredno z ustrezno oglaševalsko agencijo v odsotnosti kakršnega koli drugega pisnega dogovora.

Poslovne stranke lahko spremenijo ali prekinejo naročila oglaševanja do pet delovnih dni pred načrtovanim datumom objave brez dodatnih stroškov. Premiki na načrtovane datume objave oglasov, ki jih zahtevajo podjetja stranke so odvisne od razpoložljive zmogljivosti kvadrata. kvadrat ni dolžan odobriti prošnje za odlog.

Za naročila oglaševanja veljajo cene in pogoji, ki jih vsebujejo medijski podatki, ki jih na spletu objavlja kvadrat — v vsakem primeru so veljavne cene in pogoji, ki so vidni na spletu v trenutku, ko je naročilo oglaševanja pisno potrjeno s kvadratom. Vse objavljene cene so brez zakonsko določenega DDV.

3. Najmanjši obseg rezervacij

Vse minimalne količine rezervacij, ki so potrebne za sprejem oglasnih naročil, so izrecno določene s kvadratom preko objavljenih podatkov. V odsotnosti take indikacije, minimalni obseg rezervacije ne obstaja.

4. Zahteve za umestitev, specifikacije umestitve (»ciljanje«)

kvadrat sprejema prošnje za umestitev poslovnih strank. Vendar brez kvadratovega izrecnega pisnega dogovora, takšne zahteve in specifikacije za umestitev niso zavezujoče za kvadrat. kvadrat si bo prizadeval izpolnjevati zahtevke svojih poslovnih strank v kolikor je to mogoče brez dodatnih stroškov.

Za vse specifikacije umestitve, ki so jih predložile poslovne stranke in pisno potrdi kvadrat, kvadrat obračuna doplačilo. Če zaradi tehničnih razlogov kvadrat ne more izpolniti zahteve za umestitev, ki jo je že pisno potrdil, poslovno stranko vnaprej obvesti (kjer je mogoče) in kvadrat prekliče doplačilo za neizpolnjeno zahtevo za umestitev.

kvadrat je izrecno upravičen, brez predhodnega posvetovanja z zadevnim podjetjem stranke, da objavo oglasnih naročil v kratkem času odloži za čas objektivno ugotovljenih tehničnih razlogov.

Neobjava reklamnih materialov, njihova umestitev na drugo lokacijo ali na drugačen datum ali njihova zamuda pri dostavi zaradi tehničnih težav ne upravičuje poslovne stranke, da uveljavlja morebitne odškodninske zahtevke.

Načeloma kvadrat ne more izključiti oglaševalskih naročil poslovnih strank, ki so konkurenti v zadevni panogi. Kvadrat si pridržuje pravico, da s pomočjo individualnih pogodb s poslovnimi strankami, lahko kratkoročno obdobje nudi ekskluzivnost po dogovoru proti sorazmerni pristojbini.

5. Zagotovitev reklamnega materiala s strani poslovnih strank

Poslovni uporabniki so odgovorni za pravočasno in popolno dostavo brezhibnih in primernih oglasnih materialov (na podlagi citata iz kvadrata v skladu z medijskimi podatki) na kvadrat najkasneje tri delovne dni pred načrtovanim datumom objave.

Kadar je poslovna stranka zahtevala posebne oblike oglaševanja, je rok za dostavo 10 delovnih dni pred objavo, razen če pisni dogovor s kvadratom določa drugače. kvadrat bo od poslovne stranke zahteval zamenjavo morebitnih očitno neprimernih ali poškodovanih reklamnih materialov. V primeru neskladnosti, zlasti pozne dostave ali naknadnih sprememb, za dogovorjeno distribucijo oglaševanja ne velja nobeno jamstvo.

Poslovna stranka mora zagotoviti, da oglasni material ne vsebuje zlonamerne programske opreme. V nasprotnem primeru je poslovni odjemalec odgovoren kvadratu za vso škodo, ki bi nastala iz katerekoli zlonamerne programske opreme, uvedena prek oglaševalskega materiala. V primeru, da poslovni naročnik zahteva zamenjavo ali spremembo oglasa peti dan po izteku omenjenega roka, bo kvadrat kljub temu preučil možnost pravočasne objave novega gradiva, vendar poslovna stranka ne more imeti pravnega zahtevka za takšno izvedbo.

6. Objava reklamnega materiala

kvadrat si pridržuje pravico zahtevati, da poslovne stranke spremenijo svoje gradivo za oglaševanje, ter zavrniti objavo ali začasno ustaviti oglase brez posredovanja razlogov. Poslovne stranke dajejo kvadratu soglasje (do preklica) za objavo in obdelavo reklamnega gradiva, ki je bil objavljen na spletnih straneh slednjih ali tretjih oseb.

Poslovne stranke so odgovorne za vsebino svojega oglasnega materiala. Dolžni so spoštovati ustrezne zakonske določbe in se vzdržati kršitev pravic tretjih oseb, kot tudi za odškodnino kvadrata, njegovih organov in zastopnikov proti kakršnimkoli zahtevkom, ki jih uveljavljajo tretje osebe, kolikor je pravno mogoče. V primeru, da se kvadrat preganja, posamezna poslovna stranka posreduje v tožbo ko je bilo izdano obvestilo tretje osebe.

Vsekakor pa vse morebitne stroške nosi poslovna stranka, ki jih ima kvadrat v zvezi s terjatvami tretjih oseb ali z drugimi pravnimi postopki, pa tudi morebitne izvensodne stroške.

Oglasi morajo biti jasno prepoznavni kot taki in po svoji zasnovi in ​​pisavi se mora zlahka razlikovati od vsebinskih in uredniških razdelkov spletne strani. kvadrat si pridržuje pravico do dodatnega označevanja z dodajanjem naslovov "Oglas", "Oglaševanje" ali "Oglasni" kadarkoli. Logotip ali ime kvadrata, kot tudi njegove izdelke in spletno stran, se lahko uporablja samo v lastni poslovni stranki oglasnega materiala z izrecnim pisnim soglasjem kvadrata.

7. Prekinitve, napake

kvadrat si bo prizadeval reproducirati reklamni material svojih poslovnih strank v skladu z uveljavljenimi tehničnimi standardi, ter za odpravo vseh motenj, napak in pomanjkljivosti čim hitreje.

8. Garancija/odgovornost

Poslovni kupci se zavedajo tudi pri opremi, ki temelji na sedanjem tehnološkem stanju, da ni mogoče zagotoviti razpoložljivosti sistema brez napak ves čas. kvadrat torej ne zagotavlja niti razpoložljivosti niti odsotnosti napak, pomanjkljivosti ali prekinitev. kvadrat ne prevzema odgovornosti za napake, ki vplivajo na prenos oglasnih naročil, zlasti njihova sprememba ali prekinitev.

Načeloma je kvadrat izključen iz vsake odgovornosti, kolikor je to zakonsko možno. V vsakem primeru je odgovornost omejena tudi na neposredno škodo, pri čemer je najvišji znesek povračilo enako znesku plačila, ki ga je stranka plačala za ustrezno naročilo oglaševanja. Poleg tega se ne prevzema nobene odgovornosti za čisto nematerialno pomanjkljivost (npr. kadar ni niti pomen niti oglaševalski učinek oglasnega materiala bistveno oslabljen, npr. reprodukcija oglasa z nečitljivo majhnim besedilom ali prekinjena povezava v oglasu), ali za napake, ki so posledica uporabe neprimerne programsko/strojne opreme uporabnika (npr. brskalnik) ali ki jih povzročijo tretje osebe ali založnik zaradi okvare računalnika ali programske opreme, ki je posledica okvare sistema ali linije.

Če je napako povzročil oglasni strežnik in se razteza v daljšem časovnem obdobju (več kot 10 % trajanja časovno omejene rezervacije, ki jo opravi poslovna stranka), kvadrat izvede naknadno izvedbo medijske storitve ali podaljša obdobje, v kolikor je to v interesu poslovne stranke.

Če okvara oglasnega strežnika nima vpliva na prikaze oglasov, torej če je kljub temu dosežen, naknadno izvajanje ali podaljšanje storitve ne kvadrat ponuja.

V primeru neuspeha naknadne izvedbe v okviru prvotno rezerviranega oz. podaljšanega obdobja oglaševanja, se poslovni stranki ne zaračunajo storitve, ki niso bile opravljene ali so bile opravljene le delno. Nadaljnji zahtevki so tudi izključeni v tem primeru. Zlasti kvadrat ne prevzema odgovornosti za reklamne materiale, ki vsebujejo napake zaradi manjkajoče ali neprimerne predloge za publikacije (mrežni vzorec je prefin, črte pretanke, tudi majhna pisava itd.), ali za odstopanja, ki jih povzročajo tehnični pogoji založniškega postopka (npr. barvna odstopanja).

9. Obvestilo o napakah

V vsakem primeru mora poslovni naročnik pregledati objavljeno reklamno gradivo takoj po prvi objavi in ​​kvadrat takoj obvesti o morebitnih napakah. V primeru očitnih napak začne teči reklamacijski rok z objavo ustreznega oglasnega materiala in se konča najkasneje po izvedbi 10 % rezerviranega obdobja storitev. Če poslovni odjemalec ne obvesti kvadrat glede reklamacije pravočasno, je prejšnjega odobritev izpolnitve reklamnega naročila implicirana. Pritožbe, ki jih je vložila poslovna stranka v zvezi z računi, ki jih izda kvadrat, se sprejemajo le v roku 10 dni od datuma računa.

10. Mere, popusti

Izračun cene oglasnega materiala temelji na objavljenih podatkih. V obsegu da se uporabljajo meritve (npr. »prikazi oglasov«), poslovni uporabnik s tem sprejema, da te temeljijo na meritvah in odčitkih števcev, ki jih zagotavlja kvadrat. Veljajo diskontne stopnje, objavljene v medijih, razen če ni drugače pisno dogovorjeno.

11. Plačilni pogoji

Če ni drugače dogovorjeno, se računi plačajo brez gotovinskega popusta in v roku 30 dni od datuma računa. Neodobreni odbitki bodo obračunani naknadno.

V primeru zamude pri plačilu se obračuna dodatna pristojbina za zamude v višini 30,00 EUR s strani kvadrata, ko je izdan drugi opomin.

V primeru izterjave dolgov, odloga plačila ali stečaja, se vsi popusti in odbitki provizije odvzamejo. Morebitne predhodno izplačane provizije agentov se razveljavijo. Poleg tega 5 % skupne vsote terjatev (najmanj 50,00 EUR) kvadrat zadrži kot nadomestilo za nevšečnosti.

kvadrat si pridržuje pravico, da kadarkoli preveri kreditno sposobnost svojih poslovnih strank.

12. Spremembe reklamnega gradiva

Kvadrat lahko kadarkoli spremeni obliko oglaševanja, ki je bila izdelana za določeno objavo, ali odstrani oglaševalske formate iz svojega obsega storitev v celoti ali delno. V primeru oglaševanja formatov, ki so že bili rezervirani, in so med načrtovano vstavitvijo bistveno spremenjeni ali ukinjeni, poslovni naročnik prejme dobropis za storitve, ki v času uveljavitve nove uredbe še niso bile izvedene. Ta dobropis se lahko uporablja za neposredno rezervacijo spremenjenih (ali drugih) oglaševalskih formatov.

13. Pogoji poslovne stranke so s tem izključeni

Vsi splošni pogoji poslovanja (»SPP«) poslovne stranke so tukaj izključeni, tudi v primerih, ko se poslovna stranka sklicuje na lastne SPP in kvadrat ni izrecno v nasprotju s splošnimi pogoji poslovanja poslovne stranke.

14. Predčasna odpoved pogodbe

V primeru, da kvadrat med pogodbenim obdobjem ukine obliko oglaševanja, je kvadrat upravičen do odstopa od pogodbe brez kakršne koli obveznosti za nadomestno pogodbo. Predčasna odpoved pogodbe s strani poslovnega odjemalca ga ne razbremeni od plačilnih obveznosti v zvezi z objavljenim oglasnim materialom. V takih primerih se dodatni popusti ne uporabljajo. Vendar se plačila izvedejo v primerih, ko je bila v času prekinitve pogodbe dosežena višja stopnja popusta.

15. Končne določbe

V vseh primerih imajo kvadratovi SPU in njegove »Smernice za plačljive storitve« prednost nad temi smernicami.

Avtorske pravice kvadrat

Smernice za naročila oglaševanja z dne 12. 06. 2024